6 Şubat 2008 Çarşamba

Canım arkadaşım www.sevdayayolculuk.blogcu.com arkadaşım beni sobelemiş sağolasın canım benim..Benim için çokk değerlidir..

1-isim veya lakabınız; Asım Nazlı
2-doğum yerim;Doğum yerim Ankara şu an Mersin'de oturuyorum.
3-hobileriniz;Pek hobim yoktur ama blogcuylşa tanıştıktan sonra oldu.
4-en değerli üç şeyiniz; Eşim,oğlum,annem
5-olmazsa olmaz dediğiniz şey;Oğlum
6- idealiniz;Pek bir idealim yok.
7-etkilendiğiniz kitap adı;Uzun zamandır okumuyorum maalesef o alışkanlığı edinemedim henüz
8-en sevdiğiniz şarkı;Coşkun Sabah/Aşığım sana
9-gitmek istediğiniz yer:Uzun zamandır seyahat etmedim neresi olursa oldun..mesela Abant
10-en yakın üç blog arkadaşınız;Ya ayrım yapmak imkansız.www.neslihobi.blogcu.com arkadaşımbaşta çokkkk yardım etti sonra www.yuxelce.blogspot.com ablacıkım ve www.recaysev.blogcu.com canım arakadaşlarım bana çokk yardımcı oluyorlar..ama daha çok fazla arkadaşım var tabikii..
11-unutamadığınız biran,Oğlumu ilk kucağıma aldığım an
12-burcum, Yengeç özelliklerini çok fazla taşırım
13- ilgilendiğiniz spor dalı ve tuttuğunuz takım;Pek ilgim olmasada Beşiktaşlıyım
14-ideal kadın nasıl olmalı;Valla bilemiyecağim ki:))
15-teknolojini gelişmesi olumlumu olumsuz mu;Olumlu tabi yanlış yöne kullanmassak
16-icat edilmeseydi ne yapardım dediğin şey;Çamaşır makinası bide tv
17-insanların sözlerine mi gözlerine mi inanmalı; Valla baktımmı anlarım ben insanları genelde
18-hayattaki sevinç kaynağınız;Ailem
19-mantık evliliğimi aşk evliliğimi;Aşkkkkkk
20-en sevdiğiniz yemek;Mantı
21-blog sahipleri ile ilgili düşünceleriniz; Genellikle sıcak ve yardımseverler..
İlk defa sobelendim ilk defada sobeleyeceğim..
www.yuxelce.blogspot.com ablacığımı sobeliyorum..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canımm benm sende benım ıcın cok degerlısın cevapladıgın ıcın cok tsk ederımm mucks :)